המלצות מטופלים:

תגובות

30 תגובות:

Unknown אמר/ה...

הגעתי לטיפול בעקבות כאבי גב תחתון שלא עברו לי במשך תקופה ארוכה ושהרפואה הרגילה לא מצאה להם פתרון,
לאחר מס' טיפולים הרגשתי הקלה ובתם 10 מפגשים כאבי הגב נעלמו לגמרי.
טל, עזרת לי מאוד בתפקוד היומיומי ועל כך אני מודה לך מקרב לב.
מרדכי 11/5/08

Unknown אמר/ה...

לאחר תקופת לחץ ארוכה באיזור הכתפיים ואף כאבי מרפקים הגעתי לטל.
מעבר לטיפול הפיזי עצמו שהיה נעים ביותר, המשכתי להרגיש שינוי בימים הבאים (טל קוראת לזה ריאקציות). אני יכולה לומר שבעקבות סדרת הטיפולים אני לא מגיעה כלל לאותן דרגות לחץ, וכאבי המפרקים פסקו.
תודה. נירית ישראלי.

גילה אמר/ה...

שלום לכולם!
היה לי התענוג להיות מטופלת של טל בזמן הסטאז' שלה.
באתי עם בעיות גב, ברכיים וביטחון עצמי נמוך.
מעבר לכייף שבקבלת טיפול שכזה, הוקל מאוד הכאב בגב ובברכיים, ואפילו הכרתי בחור שווה!
שתהיה לך הרבה הצלחה!
שוב תודה, גילה

אנונימי אמר/ה...

התחלתי בטיפול לאחר הלידה.הייתי מותשת וסבלתי קשות מטחורים. אחרי טיפול אחד הוטבה משמעותית הרגשתי. בטיפול השני עברה בעיית הטחורים המציקה מאד מאד. המשכתי בטפולי תחזוק מפעם לפעם ואני יותר ממודה לך, טל. שאפשרת לי להיות עם ביתי החדשה כשאני במיטבי!
ד.כ.

אנונימי אמר/ה...

קיבלתי טיפול כמתנת יומולדת אצל טל. אף פעם לא עשיתי רפלקסולוגיה לפני כן, אבל כאחת שמאד אוהבת עיסויים, ספא וכיו"ב הגעתי בחדווה ובדילוגים לטיפול. טל היתה מקסימה והאוירה מרגיעה ועוטפת. גיליתי שבטיפול כזה יש גם את היתרונות של מסאג' (פינוק אמיתי והתרגעות מדגדגת) וגם אלמנט טיפולי אשר העמיק את המודעות שלי לגבי כאבים כרוניים, שורשיהם וטיפול בהם. בעיקר והכי חשוב- הרגשתי לאורך כל הדרך, גם בדקות האחרונות אחרונות, את ההשקעה המדהימה ומכל הלב של טל, ואיך כל נגיעה נעשית בכ"כ הרבה אהבה.
מומלץ בחום- כמתנה למי שאוהבים או כהשקעה בעצמכם...
טל - תודה!!!

אנונימי אמר/ה...

כמה שנים סבלתי ממגרנות באופן קבוע ושגרתי. לאחר סדרת טיפולים קצרה אצל טל, המגרנות נעלמו לגמרי. אין ספק כי אורח חיי השתפר פלאים מאז.
החוויה המפנקת שטל מעניקה משרה רוגע גם זמן רב אחרי הטיפול.
טל- תמשיכי לעשות קסמים,
תודה,

צחי אמר/ה...

הגעתי לטל במקרה ללא שום ציפיה מיוחדת.כי לא ידעתי שום דבר על רפלקסיולוגיה
במשך עשרת המפגשים הבאים כבר היתמכרתי לחלוטין
אחרי כל טפול אפפה אותי הרגשת שלווה עמוקה ובלתי מוסברת שנשארה איתי עד ליום המחרת
כל זה במחיר הוגן ביותר
תודה מקרב לב-צחי

אנונימי אמר/ה...

הגעתי לטיפול עם מגרנות לא חזקות אך כמעט יומיומיות, תחושת עייפות וחוסר אנריגיה כללית ובעיה בצואר.
לאחר סדרת הטיפולים האנרגיה חזרה, כאבי הראש נעלמו לגמרי וחומרת הבעיה הבעיה בצואר פחתה באופן משמעותי. בנוסף קיבלתי בונוס לא מתוכנן: הרגשתי הרבה יותר מאוזנת עם עצמי החלטותי וריגשותי.
תודה טל!
י.מ

עליזה אמר/ה...

הגעתי לטיפול כאשר סבלתי מאוד מסינוסיטיס. אציין שמעולם לא הצלחתי להחלים מהתקף ללא תרופה אנטיביוטית בשם אוגמנטין.
אני זוכרת את עצמי נוהגת לטל עם כאבים חזקים ותקווה מועטה לשיפור.
אי אפשר לשכוח את אנחת הרווחה הלא רצונית שנפלטה מפי בלחיצה האחרונה. הרגשתי רווחה כללית בגוף ובנפש. סוג של הרפיה נפלאה.
בדרך הביתה בעודי נוהגת שמתי לב שאני נושמת לרווחה מלאה במרץ וללא כאבים.
אין מילים בפי להודות על הטיפול הנפלא שחולל פלאים.
תודה רבה
עליזה

תמרה אמר/ה...

לטל הגעתי די במקרה. חברה שלי ששמעה שאני באה ממשפחה של תתרנים אמרה לי שכדאי לי לנסות איזה שמן שפותח את האף ופתאום מתחילים להריח.
אני לא ממש האמנתי אבל אחרי שנים שימוש חוזר בבשמים (רק בגלל שאמרו לי שהם מריחים טוב) אמרתי נו בסדר ננסה.
טל נתנה לי שמן חזק כזה ואמרה להריח מתי שאפשר. אני לא סגרתי את הבקבוק טוב והשמן נשפך לי בתיק ונאלצתי להריח אותו כל הזמן. היום אני מריחה הכל! אפילו החלפתי בושם! זה עולם אחר
תודה
תודה תודה

הדר אמר/ה...

הגעתי לטל לאחר הפסקת הריון לא צפויה. הטיפול העדין עזר לי להפיג מתחים נפשיים ופיזיים בגוף. הרגשת השחרור ליוותה אותי לאורך תקופה ולא רק לאחר הטיפול. הטיפול עזר לגוף ולנפש בתקופה לא קלה בחיי- תודה לך טל!

אנונימי אמר/ה...

טל גת הנפלאה,
בהמשך לארוע ראש השנה עבור "רוח נשית", בו לקחת חלק ניכר, ותרמת בליבך הרחב בחיוך באהבה ובנתינה כה מרשימה ונוגעת,
באופן אישי רציתי להודות ולהביע את ההערכתי העמוקה.
מרגש ופותח את הלב, לראות נשים כמוך אשר פועלות בכוונה טהורה, ובנדיבות מיוחדת במינה.

הנשים אשר השתתפו בארוע, יצאו בהתרוממות רוח ובאושר צרוף.

חסד גדול צברת, אהובה, וחכמנו ז"ל נהגו לאמר, כי כל יום בשבוע שלפני ראש השנה כנגד השנה שחלפה

ברגשי תודה
יעל,
"רוח נשית"- עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות.

קולט אמר/ה...

je suis assez surprise de la qualite des soins que prodigue Tal
de plus j'etais sujette au psoriasis et aujourd'hui je peux vous dire que mon corps a reagi de facon tres positive aux seances de reflexologies . Merci Tal
je vous la recommande car en plus de son immence talent elle est douee d'une merveilleuse energie
je vous la recommande sans moderation....COLETTE ISRAEL
בתור חולת פסוריאזיס אני מופתעת מהטיפולים הנהדרים שעברתי על ידי טל גת. הגוף שלי הגיב בצורה חיובית מאוד לטיפול הרפלקסולוגי. מעבר למחלה הזו היא טיפלה במערכת הנשימה ומערכת עיכול שהיום פועלת כראוי.
חוץ מהלמידה של הרפלקסולוגיה יש לטל כישרון והשילוב של שניהם נותן יחד תוצאות ומרפא, איפה שכל הרפואה הקונבנציונאלית נכשלה. אני ממליצה עליה בתום לב.
קולט 050-5775836

אנונימי אמר/ה...

איריס...

הגעתי לטל עם בני בן ה- 5 לטיפול עקב רגישות במערכת הנשימה..
היתה אוירה וכימיה מיידית בן טל ובני. הוא התמסר לטיפול , בהנאה וסקנות. הוא יצא מרוצה מאוד וביקש טיפול המשך..
טל הקפידה לתת לנו הסברים כיצד לתת לו המשך טיפול גם בבית .
תודה רבה מכל הלב.איריס ושליו.

אנונימי אמר/ה...

לטל הנפלאה,
תודה על טיפול מקצועי ונהדר. הכרת אותי רק ממגע בכפות רגלי וידעת במקצועיות רבה איך להרגיע. נהנתי מההרגשה גם לאחר הטיפול והרגשתי את היעילות שלו אפילו לאחר מספר ימים. תודה ושוב תודה ה.ח

דפנה טל אמר/ה...

אחרי טיפולים רבים ומגוונים שקיבלתי במהלך השנים הגעתי למסקנה שמה שבאמת חשוב זה מי המטפל ולא שיטת הטיפול. וטל היא פשוט מטפלת יוצאת מן הכלל. היא נעימה, רגועה ויש לה אנרגיות מאוד חיוביות- מה שהשרה גם עליי הרגשה טובה והרגיע אותי מכל הלחצים של היום. הטיפול היה מקצועי ומדוייק וגם האבחון שקיבלתי היה קולע. מומלץ בחום!

שני אמר/ה...

הגעתי לטל בעקבות המלצה ששמעתי, לאחר זמן ממושך של כאבי גב תחתון. כבר מהכניסה לחדר הטיפולים הרגשתי את אווירת הרוגע והשלווה השוררת בחדר. המוזיקה הבלתי רגילה בנעימותה הוסיפה להרגשת נינוחות ונועם. טל מאוד רגישה וקשובה, היא טיפלה בי באופן מסור ומקצועי. כאב הגב שוחרר לגמרי בסוף הטיפול ואף כל לחצי התפוגגו. אני רוצה להודות לה במעמד זה על נעימותה, רצינותה ועל עהרגישות שלה בזיהוי צרכיו של המטופל. ממליצה בחום!

עדי ח. אמר/ה...

לאחר התנסות של למעלה מחצי שנה בקרמים הנפלאים שלך אני מבינה מה ההבדל בין טבעי לאחר. תודה על הסבלנות (ואני לא קלה...) עד להתאמה האישית לקרם שמתאים רק לי.

נעמה אמר/ה...

הגעתי לטל בשעות הערב עם כאב ראש מוכר וחזק, שמופיע אצלי מדי חודש ונמשך 48 שעות לפחות,
טל הצליחה להחלישו מיידית, ולאחר שנת לילה הוא נעלם לחלוטין, איזו הקלה!
תודה טל, את מקצוענית. חבל שאני גרה כל כך רחוק ממך
נעמה

רעות אמר/ה...

אני מטופלת של טל כבר תקופה מכובדת והיא מצליחה להפתיע כל פעם מחדש! היא שיפרה את מצב האסטמה שלי פלאים וגם איזנה אותי הורמונלית בתקופה שהעניינים יצאו קצת משליטה. כמובן שאני לא מוותרת על טיפולי "תחזוקה" למתח וללחץ שמלווים אותנו כמעט בכל יום. האישיות המרגיעה והניסיון תורמים לי כל פעם מחדש
תודה לך טל

שחר אמר/ה...

הגעתי לטל בסוף הריון, שבוע 38.5 דיי סקפטית לגבי כמה כבר תוכל לעזור לי כי הכל כבר נפוח ורגיש, ואין סבלנות לכלום ... העיסוי היה מעולה!בזכות ההקשבה של טל לגוף שלי ולצרכים שלו, טל הצליחה להגיעה לרמת דיוק מושלמת. יצאתי מהעיסוי בתחושת ריחוף שהמשיכה לשינה רצופה (!!!)כל הלילה. איזה באסה שלא באתי לפני!

עמיחי אמר/ה...

התחלתי לקבל טיפול אצל טל גת לאחר שלקיתי בפיסורה אנלית, וסבלתי מכאבים קשים שגם כדורים חזקים לשיכוך כאבים לא עזרו.
לאחר מספר טיפולים רפלקסולוגים ושימוש במשחה שסיפקה לי חדלו הכאבים ויכולתי להתחיל לחיות בצורה נורמאלית.
אין לי ספק שהטיפול המקצועי והמסור של טל עזר לי בתקופה קשה מאוד.
ג. עמיחי

אסתי קונטס אמר/ה...

לאחרונה אני מטופלת על בסיס קבוע אצל טל, כי אני עוברת שינוי משמעותי בחיי והמתח הצטבר אצלי בגוף. אני יוצאת מהטיפול עם שמחת חיים ותחושה טובה מאוד עם עצמי ועם הסביבה, תחושה שנמשכת מספר ימים. אני מאמינה גדולה בגוף נפש ואני מרגישה שהטיפול מאפשר לי להגיע להחלטות ולהתמודד עם המציאות. תודה רבה רבה. ישר כוח על הטיפול המשמעותי המקצועי והמסור.

כרמל אמר/ה...

אחרי שנים שאני סובלת ממגרנות חריפות בתדירות ועוצמות בלתי נסבלות, החלטתי לנסות את הטיפול הרפלקסולוגי.
הגעתי לטל ותוך מספר טיפולים הרגשתי שינוי משמעותי הן בתדירות והן בעוצמה.
ממליצה בחום לכל הסובלים- באמת פיתרון מצויין לבעיה, משפר את שגרת היום יום!
טל מטפלת מצויינת שנותנת יחס אישי ונעים בכל טיפול

יעל אמר/ה...

אני בשבוע 22 להריון. בשבועיים האחרונים סבלתי מאוד משיעול וסינוסיטיס. אתמול בבוקר הגעתי לטיפול אצל טל. הטיפול החל בעיסוי הגוף בשמנים המיועדים לפתיחת דרכי הנשימה והמשיך ברפלקסולוגיה. במהלך הטיפול הרגשתי מאוד נוח על אף המגבלה של הבטן ומעט הזויות שהגוף כרגע מאפשר. טל מצאה כל דרך אפשרית לרפד מסביבי כך שהכל הרגיש נינוח. בתום הטיפול הלכתי ליום עבודה כרגיל. היום בבוקר, 24 שעות לאחר הטיפול סוף סוף נשמתי "דרך האף". דרכי הנשימה נפתחו, הצינון הופחת בצורה משמעותית והרגשתי השתפרה פלאים. טל, תודה רבה. את נהדרת

נטע אמר/ה...

בכל פעם שמשהו כואב או נתפס לי, טיפול אחד עם טל מסדר אותי לגמרי. לא סתם אני קוראת לה "קוסמת" :)

חוץ מזה, טל היא עדינה, רגישה, סופר מקצועית ובעיקר מאוד מוכשרת בעבודתה. ממליצה לכולם!!

אנונימי אמר/ה...

התחלתי בטיפול אצל טל בשליש שני בהריון. טל ליוותה אותי במהלך כל ההריון ועזרה לי להתמודד עם כאבי השרירים, כאבי הגב ומחלות שונות שלא יכולתי לקחת תרופות כנגדן. המשכתי גם לאחר הלידה, טל הגיעה אלי לבית החולים וטיפלה בי במסירות גדולה, עזרה לי להתמודד עם בעיית הטחורים הקשה וכחצי שעה לאחר הטיפול כבר הרגשתי הקלה גדולה וחזרתי לתפקד. לאחר מספר ימים בודדים הטחורים עברו לחלוטין. למי שסבלה מהבעיה יודעת מה המשמעות של לחזור לתפקד במיוחד כשיש לך תינוק קטן בבית. ולמי שעדין סובלת אני ממליצה בחום לנסות את הטיפול הכל כך אפקטיבי של טל.
טל, תודה רבה

אסתי ק. אמר/ה...

טל יקרה עד מאוד,
חיכיתי קצת כדי לספר לך, כי לא האמנתי שהנס קורה כל כך מהר!! נעלמו לי כאבי הרגליים!! אני בשוק!
מאז הטיפול כבר כמה ימים אני רצה ברחבי העיר ואין כאבי ברכיים ורגליים!!

את מדהימה !!
אני ממש ממש מודה לך ומאחלת לך חיים טובים טובים
אסתי

הילה לוין אמר/ה...

עשיתי בעבר אי אלו טיפולים ועיסויים. אני חייבת להגיד שטל פשוט מעולה..!

מאיה לב אמר/ה...

(פורסם בקבוצת "הורים ממליצים" בצפון ת"א):

השבוע הייתי בטיפול הריון של רפלקסולוגיה ועיסוי אצל טל גת המקסימה.
הטיפול היה מקצועי, יסודי ומהנה. טל לקחה רקע מפורט לפני תחילת הטיפול, ונתנה גם "טיפים" לטיפול - עצמי בבעיות השונות. נתנה תחושה של הקשבה, רגישות ואכפתיות. אני בהחלט ממליצה על חווית הטיפול אצלה:)